AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent

Athand Vacature

“Design stagiaire”

Voor onze design afdeling zijn wij op zoek naar nieuw en fris design talent, om ons te helpen met het ontwikkelen van zowel offline middelen (denk aan posters, folders en brochures) als online designs (denk aan avatars, interfaces en webpagina’s voor verschillende platformen) voor onze serious games. Natuurlijk ben je enthousiast, leergierig en een teamplayer.

“Fris design talent, om ons te helpen met het ontwikkelen van zowel offline middelen als online designs “

Wie ben je?

  • Je bent een designer in hart & nieren
  • Je bent proactief en denkt graag mee met het team
  • Je wilt nieuwe kennis opdoen en kijken hoe het er bij een bureau aan toegaat
  • Je zit in je derde of vierde jaar van je opleiding (Grafische) Vormgeving/ (Grafisch) Ontwerpen/Multimedia of iets vergelijkbaar (MBO of HBO)
  • Verstand van Photoshop en Illustrator

Jouw werkzaamheden:

  • Vormgeven van off- en online (promotie) middelen
  • Gebruik maken van bestaande huisstijlen en deze toepassen

Wat bieden we je?

  • Stagevergoeding en passende stage begeleiding
  • Een leuk team met louter professionals
  • Variërende opdrachten voor mooie A-merken
  • Een mooie werkplek in hartje Amsterdam
  • Amsterdamse humor

De startdatum van je stage staat niet vast, maar je kan zo spoedig mogelijk starten. De duur van je stage moet liggen tussen de 4 en 12 maanden.

Wil jij kennismaken met Athand en hier een leuke, leerzame stage lopen? Stuur je motivatiebrief aan  info@athand.nl en voeg je CV en portfolio toe!

AtHand?

AtHand heeft zich als breed georiënteerd activatie bureau de afgelopen jaren ontwikkeld naar een specialist op het gebied van merk activaties & serious gaming. We zijn gevestigd in Amsterdam en geloven dat leren en het beïnvloeden van gedrag meetbare resultaten moet opleveren en dat dit vooral lukt wanneer doelgroepen het leuk vinden om te leren, intrinsiek gemotiveerd zijn en elkaar continu stimuleren en uitdagen. Hierbij zetten we een heldere, in eigen huis ontwikkelde en bewezen methodiek in, beschikken we over een uniek online platform en hebben we de ambitie om de komende jaren fors te groeien.

Sinds jaren leveren we merk activaties & serious games aan klanten als Vodafone-Ziggo, Ahold, PWC, KRO-NCRV, Transcom, Samsung, Sony, en Essent. De volledig game ontwikkeling voor verandertrajecten wordt in huis gedaan door een team van +/- 20 enthousiaste collega’s.