AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent

Meten = weten

The Power of Play & Reporting
Net als jij, willen we weten of onze games doen wat ze moeten doen. Gedrag veranderen, mensen beter laten leren en presteren, onze gezamenlijke doelen behalen. We hechten dus groot belang aan het meten van data, voor, tijdens en na afloop van een game.

Voor we een traject starten, zullen we eerst, gezamenlijk, je bestaande data analyseren. We willen je huidige KPI’s en fluctuaties hierin begrijpen, bestaande kennisniveaus in kaart brengen en inzien hoe gedrag gemeten wordt. Dit vullen we aan met meetings, interviews en eventueel een audit, zodat we samen een helder beeld hebben van het verbeterpotentieel.
Door deze eerste scan te matchen met je eigen doelstellingen kunnen we de haalbaarheid van deze doelen goed inschatten.

Na de ‘nul-meting’ en het opstarten van het traject, houden we structureel de vinger aan de pols. De ACE! Reportingtool geeft een accuraat beeld van de activiteit van deelnemers, leercurves, gedrag van coaches en natuurlijk de beoogde resultaten. Elk traject wordt afgesloten met een uitgebreide gamerapportage, inclusief successen en verbeterpunten voor een eventuele volgende game.

Report Tool AtHand