AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
Serious Game - Blackberry - Mission 10

BlackBerry’s Mission 10

“’Een leuke en boeiende Sales Game voor de introductie van de Blackberry10.”

Om het nieuwe OS en nieuwste toestel te introduceren wilde Blackberry een verkoopgerichte game die de belangrijkste functies van OS benadrukte en de onmisbaarheid van het nieuwste toestel liet zien. Geïnspireerd door het besturingssysteem en de meeste relevante kenmerken, ontwikkelden AtHand Mission 10: een episch avontuur waarin de speler in de rol van geheim agent stapt.
Terwijl Agent 10 op een missie is om het langverwachte BlackBerry 10 prototype te leveren wordt hij ontvoerd door Chirean spionnen. De Chirean spionnen zijn op zoek het prototype te analyseren.

“De game vroeg om hoge participatie, de gebruikers werden het spel ingetrokken en enthousiast gemaakt om de examens en battles te voltooien.”

Elke week stuurde agent 10 een videoboodschap met een tip over zijn locatie naar alle spelers in de game.

Deze video boodschappen stuurde agent 10 in het geheim met behulp van de speciaal ontworpen key-functies van de telefoon. Zo geheim dat de ontvoerders er niets van merkten.

De spelers moesten examens afleggen met alle ins en outs van de nieuwe BlackBerry10, battlen tegen andere geheim agenten en een levensechte speurtocht afleggen in Amsterdam om Agent 10 te bevrijden van haar ontvoerders.

Serious Game - Blackberry - Mission 10

Serious Game - Blackberry - Mission 10

Serious Game - Blackberry - Mission 10

Serious Game - Blackberry - Mission 10

Serious Game - Blackberry - Mission 10

De winnaars van de game mochten de mooie Agent 10 vergezellen naar het BlackBerry HQ in Canada.

Serious Game - Blackberry - Mission 10
Serious Game - Blackberry - Mission 10
Serious Game - Blackberry - Mission 10