AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent

BNN Laat niet los!

“BNN een ‘sticky’ ervaring tijdens het festival seizoen.”

In 2011 was de Nederlandse publieke omroepvereniging BNN op zoek naar manieren om hun ledenbestand te vergroten, zodat de zendtijd behouden kon blijven.

BNN nam contact op met AtHand om een festival concept te ontwikkelen dat paste bij de uniekheid van BNN. En dat deden we.

Geïnspireerd op de slogan ‘’BNN laat niet los!’’ ontwikkelden we een ‘sticky’ activering concept dat de volharding en wil om uit te zenden in het middelpunt van de belangstelling zou zetten.

Op de vijf grootste Nederlandse festivals werden diverse leuke en ‘sticky’ activiteiten gepresenteerd. Hier konden jongvolwassenen aan deelnemen en zich aanmelden voor een BNN-lidmaatschap.

Op het Indian Summer Festival, Mysteryland, Extrema Outdoor, Sensation en Solar was BNN aanwezig met een BNN Rodeo Bull, een BNN ‘Sticky’ Wall en een BNN Photobooth. Zo werd de festival ervaring gemaximaliseerd.

De deelnemers konden hun foto’s en video’s vervolgens downloaden als een herinnering aan hun ‘Sticky’ dag.

Activation - BNN - Laat niet los

Activation - BNN - Laat niet los

Activation - BNN - Laat niet los

Activation - BNN - Laat niet los

The results where astonishing. In addition to thousands of people engaging in the activities, increased brand awareness and a lot of traffic to the BNN website, a huge amount of young adults have signed up for BNN membership.

Activation - BNN - Laat niet los
Activation - BNN - Laat niet los
Activation - BNN - Laat niet los