AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
Activation - Hartstichting - Heartbeats

Hartstichting’s – Heartbeats

“CPR’ing in het Guinness Book of World Records.”

Per week krijgen bijna 300 mensen in Nederland een hartstilstand, buiten de muren van het ziekenhuis. Slechts 10% van de slachtoffers overleefd het. Dit zou 25% kunnen zijn…

Dat is de reden dat de Hartstichting het bewustzijn wilde creëren voor deze belangrijke zaak. En bewustzijn creëren, dat doet AtHand.

Op 6 juni 2014 organiseerde AtHand en de Hartstichting een wereldrecord reanimeren en defibrilleren in het Gelredome in Arnhem.

3500 Nederlandse studenten volgden reanimatie lessen en werden uitgenodigd voor het HeartBeats Event om wereldwijde bewustwording te creëren en samen een wereldrecord te vestigen.

AtHand liet alles vlekkeloos verlopen. We zorgden voor het audio/visuele design, de branding, de HeartBeats website, foto-activatie, maakten een HeartBeats Message-quiz en bemanden verschillende stands in het GelreDome om PR en bewustzijn te genereren.

Activation - Hartstichting - Heartbeats

Activation - Hartstichting - Heartbeats

Activation - Hartstichting - Heartbeats

Activation - Hartstichting - Heartbeats

6 juni 2014 was een historisch event dat wereldwijde erkenning en media-aandacht kreeg. De boodschap van het belang en de urgentie van reanimatie onderwijs kwam aan en veel burgers schreven zich in.

Activation - Hartstichting - Heartbeats
Activation - Hartstichting - Heartbeats
Activation - Hartstichting - Heartbeats