AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
KPN: Snel, sneller, snelst

KPN: Snel, sneller, snelst

“Buurtgerichte marketing op breedband internet van KPN”

KPN verbetert per stad én per wijk de internet verbindingen continu. Om de bewoners op de hoogte te brengen van verbetering (hogere snelheid) van het netwerk hebben wij een activatie bedacht om de voordelen van het KPN breedband netwerk aan de bewoners duidelijk te maken: de quiz “Snel, sneller, snelst”.

In deze quiz wordt er aandacht besteed aan de verschillende KPN breedband abonnementen, het netwerk, de concurrentie en natuurlijk een aantal funvragen over “the internet of things”. Uiteraard wordt de quiz gespeeld in nabijheid van een KPN service center of een KPN winkel, zodat prospects direct kunnen worden doorverwezen voor advies en verkoop.

Na het spelen van de quiz schrijft de deelnemer zich in voor een SMS loterij, waarbij een SONOS soundbar gewonnen kan worden.

De resultaten per inzet:

  • Gemiddeld 150 deelnemers per inzet per dag
  • Veel doorverwijzingen naar KPN monteurs, KPN winkels of service centers
  • Positieve reacties over de buurtgerichte aanpak
  • Een zichtbare stijging in verkoop bij aanwezigheid van “Snel, sneller, snelst”

KPN: Snel, sneller, snelst

KPN: Snel, sneller, snelst

KPN: Snel, sneller, snelst

KPN: Snel, sneller, snelst

KPN: Snel, sneller, snelst

De lokale marketing zorgt voor meer betrokkenheid
en maakte dit project tot een succes.

KPN: Snel, sneller, snelst
KPN: Snel, sneller, snelst
KPN: Snel, sneller, snelst