AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
Serious Game - LG - Night of your Life

LG’s Night of your Life

WOW  het publiek en win de nacht van je leven!”

Met de lancering van het nieuwste toestel van LG, de LG G3, werd AtHand door LG benaderd om een incentive te ontwikkelen voor de verkopers van T-Mobile.

Door deel te nemen aan een leuke en boeiende Sales Game leerden de T-Mobile verkopers de nieuwe smartphone op een nieuwe manier kennen.

De verkopers werden blootgesteld aan relevante en aanpasbare informatie over de belangrijkste kenmerken van de LG G3.

We ontwikkelden een serious game waarin de deelnemende verkopers de helden van het concept waren. Zij kropen in de huid van een jonge, veelbelovende DJ die de top probeerde te halen met de hulp van de LG G3.

Deze ‘Dj’s’ kregen iedere week de kans om het publiek (WOW!) te vermaken met hun dj-skills. Door andere Dj’s uit te dagen met battles en wekelijkse examens te behalen verbeterde de kennis en stegen de Dj’s op de ranking.

Online- en offlinecomponenten werden verbonden aan sales challenges en team targets waarin de Dj’s konden schitteren door hun kennis.

Serious Game - LG - Night of your Life

Serious Game - LG - Night of your Life

Serious Game - LG - Night of your Life

Serious Game - LG - Night of your Life

Serious Game - LG - Night of your Life

Serious Game - LG - Night of your Life

De verkoop verdriedubbelde niet alleen, de dj-groep met de hoogste ranking won ook nog eens hun eigen,

Night. Of. Your. Life.

Serious Game - LG - Night of your Life
Serious Game - LG - Night of your Life
Serious Game - LG - Night of your Life