AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
Activation - Provada

Almere’s Provada expo

“Opstarten in Almere, makkelijk en leuk.”

Almere marketing is regelmatig op de jaarlijkse Provada expo, waarbij vastgoed en het bedrijfsleven samen komen om ideeën te delen.

Voor de expo van 2012 werd Athand door Almere benaderd om een activatie concept te bedenken dat zou benadrukken hoe customisable en gemakkelijk het is om een bedrijf te bouwen in Almere.

We bedachten het complete visuele concept voor de stand en een activatie om traffic te genereren. De boodschap: ‘Het is mogelijk in Almere’.

We wilden de bezoekers van de expo laten zien dat het verplaatsen van hun bedrijf naar Almere makkelijk en leuk is. De bezoekers konden daarom zelf hun eigen kartonnen bedrijfslocatie ontwikkelen. De stand zelf was ontworpen in de look and feel van een kartonnen uitgesneden, met op de vloer een kaart van de beschikbare ruimte in Almere.

Bezoekers van de expo werden benaderd door vriendelijke hostesses met tablets die het voor de bezoekers mogelijk maakten hun eigen ideale mock up te maken van hun bedrijf in Almere.

“Er werden honderden uitgesneden ontworpen en naar de deelnemers verstuurd, dit heeft voor een vriendelijke en relevante follow up na de expo gezorgd”

Activation - Provada
Activation - Provada
Activation - Provada