VodafoneZiggo
Ultimate Quadplay

“Stap op je quad en neem de leiding in de Ultimate Quadplay Game.”

Per 1 januari 2017 is VodafoneZiggo een feit: samen gaan ze het beste 4P pakket van Nederland bieden. Om de B2C en B2B service én sales medewerkers een handje te helpen in het verbeteren van hun portfoliokennis, vaardigheden bij het schrijven van leads en het verkopen van beide diensten, introduceerden wij in samenwerking met VodafoneZiggo de Ultimate Quadplay Game!

In de Ultimate Quadplay game selecteerden de medewerkers een coureur en een quad. Vervolgens gingen ze in teams de strijd aan. Met het spelen van kennisbattles tegen collega’s uit de andere teams, verzamelden ze zoveel mogelijk Fuel waarmee ze de diverse etappes in het Parcours konden afleggen. Daarnaast scoorden ze punten met het genereren van zoveel mogelijk leads en het maken van een cross-sell. De Ultimate Quadplay game bestond uit twee sprints, de één gefocust op het genereren van leads, de ander op het maken en boosten van de cross-sell.

Naast een stijging in sales én leads, zijn er in totaal ruim 350.000 Fuelbattles gespeeld.

Ga naar de websites van Vodafone en Ziggo.

Gerelateerde cases

De Friesland Heroes

Serious games

Unive Champs

Serious games

PWC The Associates

Serious games

Bekijk meer cases

Inschrijven Gamification Workshop