AtHand winnaar Dutch Game Award 2014 Serious Game AtHand winnaar E-learning award 2014
AtHand winnaar San Accent
PwC The Associates Challenge

PwC The Associates Challenge

PwC The Associates Challenge “Hoe pas je een onboardingsprogramma aan op generatie Y, een flexibele generatie met een digital mindset?” De digitale ambities van PwC, gecombineerd met de veranderende leer- & ontwikkelbehoeften van de aankomende generaties (Y &...
De Friesland Heroes

De Friesland Heroes

De Friesland Heroes “Heroes zorgde voor een zichtbare stijging in kennis op alle onderwerpen” Callcenter agents en medewerkers die werkzaam zijn bij één van de De Friesland servicepunten, hebben in het thema Heroes een game van 5 weken gespeeld. Hoofddoelstellingen...
Sony Secret Intelligence Service

Sony Secret Intelligence Service

Sony Secret Intelligence Service “After graduating from the 00-Academy, it’s time for the real deal.” Vanwege de lancering van hun nieuwe toestellen: de Xperia Z5, de Xperia Z5 Compact en de Xperia Compact Bond, vroeg Sony ons om een incentive te ontwikkelen voor de...
Teleperformance Champs

Teleperformance Champs

Teleperformance Champs “Voor Teleperformance ontwikkelden we één game die gelijktijdig uitgerold werd in drie landen. ” Teleperformance is één van ‘s werelds voornaamste providers voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten. AtHand heeft voor Teleperformance...
T-Mobile Barbaren

T-Mobile Barbaren

T-Mobile Barbaren “Laat jouw Barbaar weer handelen met zijn Hart, Hoofd & Ballen.” De Barbaren-game is een interactieve game van T-Mobile Klantenservice waarin medewerkers in teams de strijd aan gaan, met als doel ze te helpen om klanten nóg beter te helpen. Op...