De Friesland Heroes

De Friesland Heroes “Heroes zorgde voor een zichtbare stijging in kennis op alle onderwerpen ” Callcenter agents en medewerkers die werkzaam zijn bij één van de De Friesland servicepunten, hebben in het thema Heroes een game van 5 weken gespeeld. Hoofddoelstellingen...

Univé Champs

Univé Champs “Hoewel nog steeds veel mensen de Univé winkels bezoeken, neemt het gebruik van online diensten toe.” Voor een klant is het vaak eenvoudiger en sneller antwoord op een vraag te krijgen via de online omgeving of via het callcenter dan via de lokale winkel....

PWC The Associates

PWCThe Associates Challenge “Hoe pas je een onboardingsprogramma aan op generatie Y, een flexibele generatie met een digital mindset?” De digitale ambities van PwC, gecombineerd met de veranderende leer- & ontwikkelbehoeften van de aankomende generaties (Y &...

Sony Secret Intelligence Service

SonySecret Intelligence Service “After graduating from the 00-Academy, it’s time for the real deal.” Vanwege de lancering van hun nieuwe toestellen: de Xperia Z5, de Xperia Z5 Compact en de Xperia Compact Bond, vroeg Sony ons om een incentive te ontwikkelen voor de...

Teleperformance Champs

TeleperformanceChamps “Voor Teleperformance ontwikkelden we één game die gelijktijdig uitgerold werd in drie landen” Teleperformance is één van ‘s werelds voornaamste providers voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten. AtHand heeft voor Teleperformance...