Voor zorgverzekeraars breekt in december traditiegetrouw de drukste tijd van het jaar aan. De gewijzigde premies en polisvoorwaarden en premies roepen veel vragen op bij klanten. Aan de klantenservice de taak klanten gerust te stellen en uit te leggen waarom deze wijzigingen zijn doorgevoerd. De customer service medewerkers vormen een onmisbare schakel in het behouden en het binnenhalen van (nieuwe) klanten.
Wat nu als je in aanloop naar deze piek in slechts 5 weken en 10 minuten per dag de volgende resultaten kunt realiseren onder je servicemedewerkers:
- 17% meer productkennis over basisverzekeringen en aanvullende polissen;
- Van een magere voldoende tijdens vorige interne audits naar een 8.1;
- Een betere kennisparaatheid, resulterend in een 20% snellere AHT.
Ook in korte tijd de vaardigheden en het kennisniveau van de servicemedewerkers verhogen, zodat ze voldoende zijn uitgerust om tijdens de piekmomenten optimale service te kunnen verlenen?
In onze whitepaper vind je een stappenplan en een checklist met waardevolle inzichten waarmee je de zorgpiek zorgeloos tegemoet treedt.